سفارش تبلیغ
صبا ویژن



مسیحا 1 - موفقیت

   

                   به نام خداوند بخشنده و مهربان

مسیحا شش 6

کودکان بازی با خمیرهای بازی را دوست دارند اما وقتی بزرگ می شوند، علاقه خود را به آنها از دست می دهند. ما نیز هنگامی که از لحاظ معنوی رشد کنیم، برای خوشی های دنیوی دلتنگ نخواهیم شد.

 مسیحا هفت 7

اگر به شما بگویم که میوه ای فلان رنگ را دارد، شیرین است و شما یک سری اطلاعات فرعی درباره آن بدست خواهید آورد. اما برای تشخیص طعم خاص آن، باید خودتان از آن میوه بخورید. به همین ترتیب برای شناخت حقیقت باید خودتان آنرا تجربه کنید.

من تنها می توانم اشتهای شما را به میوه الهی برانگیزانم، چرا مشغول نمی شوید و از آن نمی خورید؟!

مسیحا هشت  8

خداوند را تنها برای خودش بخواهید. بالاترین ادراک درک حضور اوست که می تواند به صورت سعادت جاودان از اعماق بیکران وجودتان فوران کند. مشتاق رؤیاها، پدیده های معنوی یا تجارب تکان دهنده نباشید. طریقت سیروسلوک الهی سیرک نیست.

مسیحا نه  9

اگر نزدیک گل سرخی معطر یا راسویی بدبو قرار گیرید، بعیداست از آن تاثیر نپذیرید، لذا بهتر است با انسانهایی همچون گل سرخ معاشرت کنید. حتی با آوردن نام میوه ای ترش در ذهن، بزاق دهان تراوش می کند پس به فکرهای خود توجه کرده و هر چیزی را به درون ذهن خود راه ندهید.  

مسیحا ده  10

اگرالماسی در گل ولای افتاده باشد از ارزش آن کاسته می شود ؟! خداوند نیز جاودانی روح افراد را می نگرد . او می داند ما با خطاهای خود یکی نیستیم .

آری خداوند مارا دوست دارد.



نویسنده » مهدی خیرالهی » ساعت 11:58 صبح روز یکشنبه 84 مرداد 9