سفارش تبلیغ
صبا ویژن



کیمیا 9و10و11 - موفقیت

   

کیمیای نه:

اجازه دهید افکارتان تکامل یابند.

یک لحظه به قدرت خلاقیتی که خداوند در طبیعت به امانت قرارداده بیندیشید؛ مثل تبدیل شدن کرم ابریشم به پروانه یا درخت هرس شده ای که دوباره جوانه می زند.

در مورد افکارتان نیز، خود را چنین بپندارید. شما ظرفیت نامحدودی دارید. از یک فکر می توانید فکرهای زیادی تولید کنید. زیرا مغز شما میلیاردها سلول را در ذهن خود جای داده است. همین مغز می تواند میلیاردها فکر و اندیشه ی تازه را به شما نشان دهد.

اندیشه هایی که به ذهنتان می رسد، روی کاغذی یادداشت و از آنها در جهت  رسیدن  به اهدافتان استفاده نمایید.

شما پادشاه دنیای افکار خودتان هستید و به کمک آن می توانید به موفقیتهای نامحدود وکاملی دست یابید.

اگر دوست دارید در زندگی به اوج قله های پیشرفت و موفقیت برسید، به دیگران احترام بگذارید و آنها را از هر نظری بالا ببرید.

با اجرای این شیوه خودتان بالاتر می روید. برای بالا رفتن خود، پاهایتان را روی شانه های دیگران نگذارید و یا چاهی برای دیگران حفر نکنید. در واقع هنگام کندن چاه، خودتان در آنجا قرار دارید.

کیمیای ده:

تواتر روحی و نیروهای مثبت خود را افزایش دهید.

از غیبت، تهمت، قضاوت نسنجیده در مورد افراد یا حوادث، حسادت،کینه، دروغ، جر و بحث کردن با دیگران و خلاصه رنجاندن دیگران به شدت پرهیزکنید. زیرا با انجام دادن این گونه اعمال به دور خودتان تراکمی از نیروهای منفی جمع آوری می کنید و کسی که از این همه نیروهای منفی عذاب می کشد، خودتان هستید و زمانی که به دیگران خوبی وکمک می کنید، تجمعی از نیروهای مثبت به دور خودتان فراهم می آورید و این نیروهای مثبت آرامش و شادی شما می شوند. هنگامی که وضو می گیرید ،آب نیز رسانا است و شما امواج آلفا (امواج آرام بخش) را تولید می کنید. با کشیدن مسح سر، این امواج را به مغز انتقال می دهید و باعث می شوید که ناحیه شلوغ ذهن آرام گیرد. با مسح پا، انتقال امواج آلفا را در اندامهای پایینی سرعت می بخشید.  بیشترین منطقه ای که روی کره ی زمین امواج آلفا دارد کعبه است.  زمانی که شما نماز می خوانید و در جهت خانه ی خدا قرار می گیرید هفت قسمت بدن شما با زمین تماس پیدا کرده و باعث آرامش شما می شود. برای افزایش نیروهای مثبت خود می توانید در یک وان حمام، پر از آب و نمک به مدت دو دقیقه قرار بگیرید.

در بطری های رنگی، آب خوراکی بریزید و به مدت دو ساعت در معرض نور شدید آفتاب قرار دهید؛ سپس آنرا در یخچال بگذارید و در موقع لزوم بنوشید. بدون کفش و جوراب روی چمن راه بروید؛ زیرا طبیعت منبع پر انرژی نیروهای مثبت است.

 

 

کیمیای یازده:

بهترین دوست خود باشید.

بارها این نکته را از مردم شنیده ایم که وقتی اعتماد به نفس خود را از دست می دهند، به شدت از خود متنفر می شوند. آنها به خاطر رفتارشان، خطاهای گذشته یا ناتوانی در تصمیم گیری از خود انتقاد می کنند. وقتی اعتماد به نفس ما کم می شود، چنین تنفری فقط اوضاع را بدتر می کند. در چنین وضعیتی روش فوق العاده زیر را به کار ببرید تا این افکار از شما دور شوند.

تمرین: بهترین دوست خود باشید.

خیال کنید ازجسم خود بیرون آمده اید وکنار خود ایستاده اید ( زیاد خود را با این فکر مشغول نکنید، فقط قدرت تخیل خود را به کار گیرید.) حالا به خود نگاه کنید. چه جمله ای می توانید بگویید که این فرد را تسکین دهد؟ چطور می توانید این آدم را تشویق کنید که بیشتر به خود مطمئن باشد؟ به بهترین دوست خود چه می گویید؟ شاید بد نباشد که او را در آغوش بگیرید و به او بگویید که بسیار موفق است و شما به هم خوبی های او واقفید.

باخود به گونه ای حرف بزنیدکه با بهترین دوست خود حرف می زنید.

کیمیا دوستتان دارد

 

 

 

 



نویسنده » مهدی خیرالهی » ساعت 3:59 عصر روز چهارشنبه 84 فروردین 31