سفارش تبلیغ
صبا ویژن



کیمیا - موفقیت

   

به نام یکتا مهربان دوست داشتنی

 

کیمیای یک:

مهربان و صمیمی باشید.

عشق یعنی عاشق گشتن به هدایت دشمن خویش، تا چنان تعالی یابد که دوستی را بر دشمنی برگزیند.

شیطان ناپاک، شیفته بدبختی دیگران است و انسان پاک عاشق خوشبختی دیگران

نیروی درونی اغلب از مهربانی و گذشت دیگران درباره ی ما ایجاد نمی شود بلکه ازخوبی های ما به دیگران بوجود می آید هرکدام از ما دارای نیرویی هستیم که می توانیم با اعمال ساده ای دنیا را غنی سازیم مانند مهربانی بدون قید و شرط به پدر و مادرمان، دوستان، همسر، فرزندان و حتی به یک شخص غریبه. آری از هرفرصتی که بدست می آوریم، استفاده کنید تا چیزی را بستانید. وقتی دنبال خوبی در دیگران باشید، بهترین را در خودتان خواهید یافت. موردی را به کسی تبریک بگویید، به مناسبتی یا حتی بدون سبب هدیه بدهید. نفرت دیگران را با عشق پاسخ بگویید. عشقی که بروز می دهید به شما باز می گردد وارمغان آن آزادی و رهایی است. عشق خود را نثار کسانی کنید که  با شما در تعارض و تخاصمند. عشق ورزیدن به کسانیکه شیرین و نازنین و دوست داشتنی اند، کار آسانی است.       

برای اینکه عمق عشق را در قلب خود بیازمایید، ببینید چقدر آنانی را که تحمل رفتارشان برایتان دشوار است، دوست دارید.

دل خود را با مهربانی آذین کنید.

این اعمال سبب تقویت و رشد روح ما می شوند برکات خداوند را خواهند آورد.

 

 

 

کیمیای دو:

بخندید تا شاداب باشید.

خداوند برای غلبه بر دشواری های زندگی سه روش در اختیار انسان قرار داده است که عبارت اند:

خنده، امید و خواب

خنده یکی از مهم ترین ورزش های یوگا در جهان است. شاید بتوان گفت خنده فقط مخصوص آدمی است و در هیچ جاندار خنده باعث بروز اندیشه های نو و خلاق، افزایش طول عمر و پیشگیری از سکته های قلبی و مغزی می شود.

یک خنده ی خوب و عالی تغییرات شگرفی در کبد ایجاد می کند و فورا باعث می شود، احساس بهتری برای هر کار داشته باشیم.

خنده، موسیقی روح است.

منتظر نباشید که دیگران شما را بخندانند بلکه خودتان قایقی از خنده را در دریای شادی بفرستید تا این قایق دوباره به سمتبخندانند بلکه خودتان قایقی از خندهرا یکند شود ص ادمی است ودر هیچ جان دار  خودتان برگردد.

سعی کنید دیگران را شاد کنید و از شادی دیگران لذت ببرید. کتابهای فکاهی بخوانید با افراد بذله گو دیدار کنید. فیلم های کمدی ببینید، لطیفه های جذاب و عالی بشنوید. به افراد، مکان ها و وقایع مشابهی که شما را به خنده می اندازد فکر کنید. صبح ها قبل از برخاستن از خواب به مدت 5 دقیقه زیر پتو بخندید و آثار آن را بر روحیه ی خود در طول روز ببینید.

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده » مهدی خیرالهی » ساعت 10:15 صبح روز شنبه 84 فروردین 27